Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen en voorkomende problemen

Inloggen
• Ik probeer lessen te reserveren en gebruik Firefox als browser. Het werkt niet…

Helaas werkt reserveren via Firefox inderdaad niet (goed). Probeer het alsjeblieft via een andere browser. We weten helaas nog niet waarom dit niet werkt, maar zoeken het uit met de makers van het reserveringssysteem.

 

• Ik wil op de nieuwe site inloggen etc. maar ik kom op een site van XIXO Hosting… Is de site dan toch nog niet in de lucht…?

Het lijkt erop alsof er tijdelijk heel veel verkeer richting de website was, waardoor het niet lukte. Wil je het nog eens proberen? Laat het ons alsjeblieft weten als het zo blijft, dan kunnen we verder kijken om het op te lossen.

 

• Ik kan niet met mijn gegevens inloggen. Wat gaat er fout?
Heb je de juiste gegevens gebruikt? Je gebruikersnaam heb je, als het goed is, van ons ontvangen per e-mail en bestaat uit enkel cijfers.
Je wachtwoord is je geboortedatum en deze vul je in als 8-cijfertig getal zonder streepjes. Bijvoorbeeld 01011999 voor 1 januari 1999.
Lukt het nog steeds niet? Misschien staat jouw geboortedatum onjuist in ons systeem. Neem contact met ons op en we helpen je verder.

 

• Wat is mijn gebruikersnaam/pasnummer? Ik heb niks ontvangen.
Neem contact met ons op als je geen inloggegevens hebt ontvangen. Mogelijk hebben we jouw e-mailadres niet juist in het systeem staan.

Reserveren
• Ik kan geen lessen reserveren (voor de gehele maand/ voor volgende maand).

Je kunt maximaal vier lessen vooruit reserveren (van een bepaalde les) in een periode van vier weken vooruit.
Wanneer je je aanmeldt voor een les maar niet komt, en je niet afmeldt, dan wordt dit bezoek wel door het systeem gerekend. Als je een strippenkaart hebt is dit natuurlijk zonde! Daarnaast rekent het systeem ‘strafpunten’: als je je niet op tijd afmeldt (tot 1 uur voor aanvang van de les) kun je per keer 1 les minder vooruit reserveren.

 

Voor ons en je mede-dansers is het belangrijk dat je je afmeldt, omdat we het belangrijk vinden dat er ruimte is voor wie er wil komen dansen of sporten. Het is zonde als een les slechts halfvol staat, terwijl er anderen thuis zijn gebleven omdat het vooraf leek alsof de les vol zou zijn.

 

Is dit niet geval en lukt het alsnog niet om te reserveren? Neem contact met ons op!

 

• Wat moet ik doen als ik niet naar mijn les kan komen?

Meld je af via de website of app.

Inschrijven of verlengen

Stap 1 Ga naar www.toucheedancecompany.nl en kies ‘Inloggen’.
Danst uw zoon of dochter al bij Touchée, dan heeft u uw persoonlijke inloggegevens van ons ontvangen via de mail. Heeft u deze mail niet ontvangen? Neem even contact met ons op via balie@touchee.nl, zodat wij uw gegevens kunnen controleren.
Is uw zoon of dochter nieuw bij Touchée? Maak een account aan via ‘Account aanmaken’.
Stap 2 Ga naar ‘Abonnementen’ en kies het door u gewenste YOUNG-abonnement: 5-12 jaar of 12-15 jaar.
Kies als ingangsdatum voor het abonnement: 1 september 2016. Hierna krijg je een overzicht te zien van de kosten.
Kies ‘Volgende’.
Je wordt nu gevraagd akkoord te geven voor de algemene voorwaarden. Vink dit aan als je akkoord gaat en kies ‘Volgende’. Nu is het abonnement succesvol afgesloten. Kies nog eenmaal ‘Volgende’ om terug te keren naar het startmenu.
Stap 3 Het reserveren van de les die uw zoon of dochter wilt volgen is de volgende stap. Dit doe je via het rode blok ‘Reserveer nu’. In het lichtgrijze menu bovenaan de pagina kies je ‘Young’.
Klik nu door tot 29 augustus: dit is de eerste lesweek. Selecteer de dag/datum waarop de gewenste les plaatsvindt.
Kies de gewenste les uit het overzicht.
Vink ‘aanmelden voor vaste les’ aan en klik op ‘Aanmelden’. Met het verschijnen van de melding ‘De les is gereserveerd’.
Stap 4 Dansen maar!
Let op: Als je vóór 10 juli verlengt of een abonnement afsluit:
– heb je voorrang op je favoriete les.
– ontvang je een rugzakje of t-shirt in de kleur naar keuze (zolang de voorraad strekt).

Belangrijk! Er zijn een aantal punten gewijzigd. Lees daarom goed de algemene voorwaarden!