Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen en voorkomende problemen

Inloggen
• Ik probeer lessen te reserveren en gebruik Firefox als browser. Het werkt niet…

Helaas werkt reserveren via Firefox inderdaad niet (goed). Probeer het alsjeblieft via een andere browser. We weten helaas nog niet waarom dit niet werkt, maar zoeken het uit met de makers van het reserveringssysteem.

 

• Ik kan niet met mijn gegevens inloggen. Wat gaat er fout?
Heb je de juiste gegevens gebruikt? Je gebruikersnaam heb je, als het goed is, van ons ontvangen per e-mail en bestaat uit enkel cijfers.
Je wachtwoord is je geboortedatum en deze vul je in als 8-cijfertig getal zonder streepjes. Bijvoorbeeld 01011999 voor 1 januari 1999.
Lukt het nog steeds niet? Misschien staat jouw geboortedatum onjuist in ons systeem. Neem contact met ons op en we helpen je verder.

 

• Wat is mijn gebruikersnaam/pasnummer? Ik heb niks ontvangen.
Neem contact met ons op als je geen inloggegevens hebt ontvangen. Mogelijk hebben we jouw e-mailadres niet juist in het systeem staan.

Young

Wegens een officiële feestdag is mijn les vervallen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Het maandelijkse abonnementsgeld van alle Young-lessen is gebaseerd op het totale aantal lessen in het seizoen en de kosten hiervan. Het verschil van 1 les komt voort uit hoe feestdagen vallen in een bepaald jaar: Soms valt een feestdag op de dinsdag en soms op de woensdag. Het overzicht van de vakanties en feestdagen die wij hanteren kunt u vinden via contact/openingstijden.

We kiezen ervoor om het jaarbedrag gelijk over de maanden te verspreiden (dus een constant bedrag per maand) en dit niet te variëren met het aantal lesdagen voor een bepaalde les in een bepaalde maand.

Reserveren
• Ik kan geen lessen reserveren (voor de gehele maand/ voor volgende maand).

Je kunt maximaal vier lessen vooruit reserveren (van een bepaalde les) in een periode van vier weken vooruit.
Wanneer je je aanmeldt voor een les maar niet komt, en je niet afmeldt, dan wordt dit bezoek wel door het systeem gerekend. Als je een strippenkaart hebt is dit natuurlijk zonde! Daarnaast rekent het systeem ‘strafpunten’: als je je niet op tijd afmeldt (tot 1 uur voor aanvang van de les) kun je per keer 1 les minder vooruit reserveren.

 

Voor ons en je mede-dansers is het belangrijk dat je je afmeldt, omdat we het belangrijk vinden dat er ruimte is voor wie er wil komen dansen of sporten. Het is zonde als een les slechts halfvol staat, terwijl er anderen thuis zijn gebleven omdat het vooraf leek alsof de les vol zou zijn.

 

Is dit niet geval en lukt het alsnog niet om te reserveren? Neem contact met ons op!

 

• Wat moet ik doen als ik niet naar mijn les kan komen?

Meld je af via de website of app.

 

• Hoeveel lessen mag ik vooruit reserveren?

Je mag maximaal 4 lessen vooruit reserveren per lessoort, binnen een periode van 4 weken. Deze 4 lessen zijn jouw ‘reserveertegoed’.

Dat betekent dat je bijvoorbeeld 4 Hip Hop-lessen kunt reserveren en ook 4 lessen City Jam. Volg je echter 2x per week de Pilates, dan kun je nog steeds 4 lessen vooruit reserveren, maar daarmee kun je dus 2 weken vooruit.

 

• Moet ik me afmelden voor een les als ik niet kan komen?

Ja, je moet je afmelden voor een les. Dit kan tot 30 minuten van tevoren. Indien je je niet op tijd afmeldt, wordt er een les van jouw reserveertegoed afgetrokken.

Als je 4x te laat of niet hebt afgemeld, is je reserveertegoed verbruikt en kun je geen lessen meer reserveren. Als je toch lessen wilt reserveren, dien je reserveertegoed (4 lessen à €20 totaal) bij te kopen aan de balie.

 

• Wat moet ik doen als mijn reserveertegoed op is?

Als je reserveertegoed op is en toch lessen wilt reserveren, dien je reserveertegoed (4 lessen à €20 totaal) bij te kopen aan de balie.

 

• Hoe kan mijn reserveertegoed ‘op’ zijn gegaan?

Er zijn drie mogelijkheden:

  1. Je hebt lessen gereserveerd, maar bent niet gekomen
  2. Je hebt niet of te laat afgezegd
  3. Je bent niet ingecheckt bij de balie (waardoor je als afwezig geregistreerd bent)

Kan dit het niet zijn, neem dan contact met ons op via balie@touchee.nl.

 

• Ik kan geen lessen vooruit reserveren, wat is er aan de hand?

Er zijn drie mogelijkheden:

  1. Je hebt de lessen die je mag reserveren passend bij de stand van je reserveertegoed reeds gereserveerd.
  2. Je abonnement verloopt.
  3. Je probeert te reserveren buiten de reserveertermijn van 4 weken.

Bij 1. is er waarschijnlijk sprake van dat je eerder lessen hebt gereserveerd, maar niet bent gekomen, niet of te laat hebt afgezegd, of niet bent ingecheckt bij de balie (waardoor je als afwezig geregistreerd bent).

 Kan dit het niet zijn, neem dan contact met ons op via balie@touchee.nl.

 

• Waarom is dit zo geregeld? Waarom zijn jullie hier streng in?

We bieden de mogelijkheid van online reserveren aan om het zo snel en makkelijk mogelijk te maken om een plek te reserveren in de les die jij wilt volgen.

Het heeft echter als nadeel dat men lessen reserveert en daarmee een plek bezet houdt, maar niet komt. Door te werken met reserveertegoed willen we ontmoedigen dat men onterecht een plek bezet houdt voor een ander. En dus willen we er indirect mee regelen dat er zoveel mogelijk van de lessen genoten kan worden door iedereen.

We willen met het reserveertegoed voorkomen dat lessen wel volledig vol met reserveringen staan, maar dat er een deel van de mensen niet komt, en wij een halflege zaal hebben én er diverse leden teleurgesteld zijn omdat zij niet konden reserveren.